dimarts, 19 d’agost del 2008

4rt fascicle. “Demanufacture” Fear Factory


I va arribar la tecnologia… La veritat és que un dels discs que més he escoltat, i un dels que més aviat m’en volia desempallegar (eh, Jordi?). Com sempre i seguint la meva tècnica Random, vaig escanejar el cd buscant aquelles pistes que més em poguéssin agradar. En aquell moment només m’impressionaven les dos primeres “Demanufactured” i “Self bias resistor”, a poc a poc “Replica” i “Dog day sunrise”, “Hunter killer”, etc. Un dia a l’institut, ens vam sorprendre amb el meu amic Jordi V. (al qual havia ofert el cd a un preu simbòlic) xiulant “Replica”, en aquell moment vam quedar atrapats per aquest disc d’aquesta magnífica banda.
Veure’ls en directe a Zeleste, el juny de 1996, va ser el colofó i va significar la ruptura de la nostra virginitat a l’hora de veure concerts a Barcelona. Total, que un gran disc de tralla i metall que va significar una altra manera de fer canya, en un estil metàl·lic diferent a Pantera.

1 comentari:

jordi ha dit...

I pensar que me'l venies per 500 pessetes (en aquella època encara pagavem amb pessetes!!!).

Discazo!!!

Com els dos anteriors, et falta posar algun de Cremeitor (perdó, Crematory!!).

ptns!!

jordi